UserCamera: Canon PowerShot S60
Location: Moluccas (Maluku)
Strobe: Built-in Flash
Taxonomy: Coral
Votes

Score: 2.73 (15 votes)

Like this photo? Want to own a copy? Contact us!

 

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

9 Responses to “Coral view”

  1. Fanty Tjin says:

    Hi Winda, nice pic. :) salam kenal.

  2. Richard Harlan says:

    Great shot!!!!

  3. Erwin Kodiat says:

    Mantap, Win. Ati2 ama Fanty… ha ha ha :D

  4. Winda Kesuma says:

    Ini cuman nambah2in koleksi coral ama anthias di halmahera aja. Banyak yah yg suruh gue hati2 ama Fanty……=) =) met kenal juga deh.

  5. Hengky Dotulong says:

    Rame juga ikannya di sana, Fanty kalo siang sich nggak papa.
    Kalo malam aja agak galak….

  6. Richard Harlan says:

    Fanty kalo siang tapi pas gelap juga galak koq… hehehueheuhue
    WBnya udah bagus,.. tapi kalo ada Fanty bisa beda lho settingnya…huahuahuah

  7. Erwin Kodiat says:

    Kalo siang Fanty kalo malem Bambang :D

  8. Tom F. Chandra says:

    Nice pic, Ling

  9. Acuan Teharmin says:

    wah… warnanya meriah juga ya..

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.