the colour of the Nudibranch, taken in Lembeh North Sulawesi….
Seperti biasa, namanya gak tau…. tulung dinamai aja :)

UserCamera: Canon PowerShot S80
Location: North Sulawesi
Strobe: Built-in Flash
Taxonomy: Nudibranch
EXIFSoftware: Adobe Photoshop CS2 Windows
Votes

Score: 2.20 (15 votes)

Like this photo? Want to own a copy? Contact us!

 

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

7 Responses to “The Colour of Nudibranch”

  1. Erwin Kodiat says:

    Saya namai Bambang deh …. :D

  2. Carl Gennaro says:

    hmmm I am not sure…

  3. Hengky Dotulong says:

    Pixelate, dan agak gelap.
    Pose model nya kurang menunjang, he.. he.

  4. Monica Hutadjulu says:

    Gimana kalo kita namain Dadang?
    Biar namanya sama dengan black tip di Tulamben? hehehe

  5. Monica Hutadjulu says:

    ini Chromodoris kunei bukan? kok gelap yah?

  6. Erwin Kodiat says:

    Black tip di Tulamben bukannya Rossy namanya? :D
    Ini bukan C. kuniei atau kunei, Mon, ini Risbecia tryoni

  7. Mia Aristanti says:

    Pantat nih…

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.