Location: Popo1, Menado

UserCamera: Canon EOS 5D
Location: North Sulawesi
Strobe: Sea & Sea YS-120
Taxonomy: Fish
EXIFCamera model: Canon EOS 5D
Date: 02 November 2006
Time: 09:58:52
Exposure Time: 1/200
Aperture: f/14.0
Exposure Bias: 0.00
ISO: 100
Focal Length: 100 mm
Exposure Program: Manual
Exposure Mode: Manual exposure
Metering Mode: Spot
White Balance: Auto white balance
Software: Adobe Photoshop 7.0
Votes

Score: 4.29 (17 votes)

Like this photo? Want to own a copy? Contact us!

 

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

7 Responses to “Halimeda GPF”

  1. Kaufik Anril says:

    5 for this…

    SHARP
    NICE POSE
    NICE TIMING
    RARE SPECIES

    Cahaya sudah pas, pose asik, fokus tajam.

  2. Susanto Houtama says:

    Ini pakai double flash atau satu aja ya?

  3. Erwin Kodiat says:

    Pake 1 flash ini Sus, dive hari terakhir, persediaan batere udah menipis :D

  4. Susanto Houtama says:

    Ampe ngiler2 deh gua… pake 1 flash aja bisa kayak gini ya… yang YS-125 itu ya?

  5. Indra Swari says:

    Sus, YS-120…

  6. Hengky Dotulong says:

    Mantap .. mantap …
    Ciamiks ..

  7. Erwin Kodiat says:

    Dive ini emang yang hoki banget, pas hari terakhir, eh gak taunya banyak bener ketemu mahluk langka sampe-sampe si Noldy guidenya aja happy bener tampangnya :D

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.