This critter will eat Erwin’s T-Rex
Merry Christmas and Happy Halloween …
Welcome to scarry series….

UserCamera: Canon EOS 350D
Location: Bali
Strobe: Sea & Sea YS-110, Sea & Sea YS-90
Taxonomy: Fish
EXIFCamera model: Canon EOS 350D DIGITAL
Date: 24 December 2006
Time: 15:33:39
Exposure Time: 1/200
Aperture: f/6.3
Exposure Bias: 0.00
ISO: 100
Focal Length: 100 mm
Exposure Program: Manual
Metering Mode: Pattern
Software: ACD Systems Digital Imaging
Votes

Score: 4.05 (22 votes)

Like this photo? Want to own a copy? Contact us!

 

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

12 Responses to “T-Rex Eater !”

  1. Monica Hutadjulu says:

    gila heng… ini detik2 saat kita mau diserang baracuda ya?
    berhasil juga lu abadikan hehehehe (memang beda ya DSLR)

  2. Carl Gennaro says:

    Nice teeth!

  3. Ahmad Zaki says:

    Ini kalau di panggang seedaap. (Bungkus dengan daun pisang)

  4. Monica Hutadjulu says:

    dibungkus dengan daun pisang terus dipanggang??
    jadi pepes baracuda, pak zaki?? hehehehe yum yum

  5. Kaufik Anril says:

    terakhir bulan kemaren, gue liat baracuda ini panjangnya edan banget pokonya… cuma gue gak berani deket bo…. dianya sih diem aja…tapi guenya gak berani lebih deket pas liat giginya….. :) segen !!

    nice pic heng !

    4!

  6. Hengky Dotulong says:

    Tumben Fik?
    Biasanya Nice Picture ! 2
    Ha..ha…

  7. Alexandra Sutopo says:

    gileee…..emang bener2 edan…kok baracuda di tantangin seh? ini poto nekat namanya!

  8. Mia Aristanti says:

    Lho, ini bukannya baracuda yang diselenthik sama Hengky di Tulamben ya? Awas balas dendam…

  9. Ali Handisanjaya says:

    baracudanya top euy

  10. Rizal Prayuga says:

    Heng ini crop-an bukan?? pake tele lens u ambil dari jarak 10 m? :)
    nice shots

  11. Erwin Kodiat says:

    Ini pake lensa macro 100 mm, Zal

  12. Hendra Tan says:

    Nice picture…when I look at this picture…I remember to TUKUL..He3x….salam

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.